Renung-renungkan

Kita mampu/sanggup membelanjakan duit kita untuk sesuatu yang kita mahukan walaupun harganya mahal tetapi kegunaan/manfaatnya tidak ada/tidak diperlukan...Namun kita tidak mampu/sanggup untuk membelanjakan duit kita untuk sesuatu yang sangat kita perlukan dan memberi manfaat kepada kita tatkala kita susah dan memerlukan... Ramai antara kita mengambil mudah mengenainya dengan pelbagai alasan, namun bila perkara sudah berlaku baru rasa rugi dan menyesal sedangkan pada masa tersebut segalanya telah terlambat...

Rakan-Rakan Ku

My Blog List

Saturday, March 2, 2013

Dah 2 Tahun Rupanya

Hye...

sekian lama menyepi, tiba-tiba ja kan malam nie banyak pulak entry yang wanie buat.

Sebenarnya Wanie ja perasan tadi yang dah 2 tahun rupanya Wanie dengan blog nie, tapi yang sedihnya blog nie macam baru 2 bulan ja kan..

Huhuhu...Wanie tau Wanie yang salah sebab jarang buat entry dan jarang dapat berblogging ke blog rakan-rakan yang lain. Maka sebab tu la blog nie walau pun dah 2 tahun tapi macam baru 2 bulan.

Wanie bukan malas nak berblogging sebenarnya tapi banyak blog yang dalam bloglist Wanie yang dah tak aktif, nak berblogging pun jadi tak best dah.

So, to you all yang nak Wanie lawat dan follow blog korang, just tinggalkan link blog korang kat bawah kay... Wanie akan ke blog tu secepat yang boleh... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...